W tym raporcie AviaAM Leasing odnotowało 10,03 mln euro skonsolidowanego zysku netto w III kw. 2016 r. wobec 1,24 mln euro zysku rok wcześniej, Skoro rok temu spółka przy zysku 1,24 mln euro chodziła po 4,5 PLN więc jak poprawiła zysk o 700% to kurs powinien odczuć ten wzrost zysku troszkę bardziej tym bardziej że mamy zapewniony zysk na następny kwartał a jest możliwość że Avia zacznie wreszcie pośrednictwo w sprzedaży samolotów przy odmładzaniu floty chińskich leasingodawców bo mają nowy kierunek zbytu samolotów 10 letnich w Azji gdzie Avia w
Dżakarta Soekarno-Hatta ma obsługę MRO i mogliby pośredniczyć lub leasigować dla tamtejszego rynku samoloty a zapotrzebowanie w tym regionie rośnie .
3 godziny temu
Lion Grupa Przewodniczący Edward Strait potwierdził indonezyjski koncern planuje utworzenie joint-venture w Indiach i Wietnamie.
Przedstawiciel grupy Baltic Air powiedział, że rząd Indii przyjął z zadowoleniem plany inwestycyjne firmy bez dalszych wyjaśnień.
Niezależnie od
Lion Air (JT,
Dżakarta Soekarno-Hatta ) funkcjonowania budżetu Mainline, Grupa Lion prowadzi również loty w pełenym zakres usług w ramach "Batik" marki. Obecnie
Batik Air (ID,
Dżakarta Soekarno-Hatta ) działa w Indonezji wraz z
Malindo Air (OD,
Kuala Lumpur Int'l ), która wkrótce przemianować jak
Batik Air (Malezja) (OD,
Kuala Lumpur Int'l ).
natomiast Wietnamskie przedsięwzięcie, które będzie działać pod marką "Batik" Grupy, prawdopodobnie rozpocznie się w drugiej połowie 2017 roku przy użyciu trzech B737s. Rozmowy z nieokreślonym lokalnym partnerem wietnamskim obecnie trwają dodał. Grupa planowała uruchomienie
Aussie Batik w Australii ale pomysł upadł bo analiza rynku wykazała, że wydatki na to przedsięwzięcie przekroczyłoby możliwości finansowe Grupy Lion
"Ekspansja na rynek Malezji i Tajlandii potrzebuje bardzo dużo samolotów, więc to nie wystarczy, aby dostarczać jeszcze na rynek australijski" powiedział Lion Air współzałożyciel Rusdi Kirana .