4.1 zmiana statutu, którą można interpretować jako pierwszy krok do zmiany core businessu
4.2 ostatnio było sporo akwizycji z niezłymi wycenami (Pride&Glory, lemonsky, the digitals, 180hb). k2 zostało bodaj ostatnim dużym niezależnym graczem, czytaj mogą zgłaszać się do nich potencjalni nabywcy.
4.3 część reklamowa nie daje w mojej ocenie szans na rozwój. można szukać poprawy wyniku szukając oszczędności, ale szans na skokowy wzrost obrotów z zachowaniem rentowności, nie widzę. rynek interactive jest w polsce rozdany, a jednocześnie K2 nie ma zasobów, aby poważnie wejść do dużego ATLu
4.4 succes story SMT (dawne ADV, czyli bezpośredni konkurent k2), które porzuciło rynek reklamowy przesuwając core działalności w stronę software'ową. ostatnie kilka lat pokazują jak bardzo kierunek SMT okazał się lepszym.
4.5 spółką kierują osoby, które nie są emocjonalnie związane z pierwotną działalnością (Lach, Żebrowski) i mogą poważnie, bez "obciążenia sentymentem", decydować o kierunkach rozwoju spółki
4.6 pieniądze pozyskane ze sprzedaży (zakładam 25-40 baniek) przeznaczone na doinwestowanie AiO, z naciskiem na A w wersji hiszpańskiej i portugalskiej.
to chyba pełna lista mojego wishful thinking