JA rozumiem, że żeby sprzedawać trzeba podpisywać nowe umowy, ale czy nie zwróciłeś uwagi że w ramach już tych podpisanych wyprzedał się Lider na początku kwietnia, wyprzedał się płyn antybakteryjny 150 ml. Wydaje mi się, że produkty pandemiczne dobrze się sprzedają dlatego Spółka nie zawiera na nie nowych umów. To samo dotyczy mydła. Te produkty mogą ponieść spółkę przez góra 2-3 kwartały.
Niestety jak pokazują badania, kolorówki teraz nikt praktycznie nie sprzedaje (wg. badań spadek sprzedaży o 80%), bo kobiety siedząc w domach nie malują się specjalnie.
Na kremy też w tej chwili nie ma szału. Spółka musi pomyśleć jak je lepiej sprzedawać jak skończy się pandemia, bo dotychczasowa strategia oparta na sukcesie Chopin-a poniosła klęskę.Spółka liczyła na sukces Chopina dzięki Konkursowi Chopinowskiemu, ale najprawdopodobniej on też zostanie odwołany.
JA obstawiam, że teraz przynajmniej dwa kwartały będą bardzo dobre z powodu pandemii, później Zarząd musi zabrać się do roboty, bo robienie kwartalnych przychodów od ponad 2 lat na poziomie trochę ponad 5 mln PLN, to dla tej Spółki to obciach.