Dnia 2025-01-07 o godz. 08:09 ~jasiek napisał(a):
> Ludzie nie zdaja sobie sprawy ze te 500 klientow moglo generowac najwiecej problemow np. 30% czasu pracy zespolu. Lepiej skupic sie na jakosciowych klientach i w czasach silnego rozwoju AI priorytetem powinna byc maksymalna automatyzacja i rozwoj produktow
> >
> > W moim mniemaniu zespol podejmuje trudne, odwazne i dlugoterminowo dobre decyzje. Zreszta sam prowadze swoj SAAS i rozumiem strategie.
Moim zdaniem troszkę zbaczasz w kierunku wishful thinking, ale tylko trochę. Być może byli to klienci problematyczni, a być może nie - tego nie wiemy. Wiemy jednak, że przychody wzrosły. Oczywiście wzrósł ARPL za Livechat, ale czy to pokryło ubytek klientów? Moim zdaniem nie. Być może oznacza to więc, że mocno wzrosły przychody za ich nowy produkt, czyli API as a service, o którym napiszą więcej dopiero w raporcie. Być może klienci przechodzą do nowego produktu. Zobaczymy co się okaże.
Podsumowując: ubytek klientów martwi, ale z drugiej strony przychody rosną :D za to na otwarciu dzisiejszej sesji -17%. No moim zdaniem reakcja jest mocno przesadzona.