Przypominam że w listopadzie i grudniu też było takie wyleszczanie przed przejęciem Advanced.
Gdzie już było po rozmowach i wstępnych ustaleniach kontraktowych.
Odmiennym tematem jest infor.
Nie każde info wybije nam kurs o 50% czy 100%. Przykładem może być spółka MBF gdzie komunikaty wypuszczane były 2-3 a nawet 4 razy w miesiącu a kurs cały czas leci w dół i akcjonariusze już tracą zaufanie do strategii tamtego zarządu.
Trzeba czekać na wyniki po pierwszych dystrybucjach nowego brandu.
Trzeba czkać na komunikat o pierwszych produktach z lini produkcyjnych i wynikach sprzedaży.
Widać że wszyscy są bardzo zniecierpliwieni a przypomnę że wciąż jesteśmy kosmetycznym startupem.
Mamy tylko Panią Sylwię z dobrym rozpoznaniem rynku i pana Artura z doświadczeniem biznesowym.
Jest to dość dużo jeśli chodzi o potencjał ale nie spodziewajmy się wyników na poziomie Tesli czy platformy Meta.
Siła spokoju. Pozdrawiam wszystkich.