żaden przełom w działalności firmy nie nastąpi , a już w dziedzinie elektromobilności to na 100 proc nie.
a to dla tego , że model przyjęty, jeśli idzie o budowanie stacji ładowania, jest ustawiony na dużych graczy z nieprzeciętnym kapitałem i ZAWSZE powiązanych z firmami przesyłowo energetycznymi .tu nikt nie wskoczy z zewnątrz.sam końcowy interfejs ,a tylko o tym dev. meldował to w cenie pełnej inwestycji są dość ułamkowe kwoty, i też podobnie jak auta , staniały tak znacznie , że są w zasięgu bardzo małych podmiotów .
a jeśli idzie o pump and dump to ja wolę swoją karuzelowość. jesteśmy ciągle na poziomie 0.07 do 0,09. czy to się komuś podoba czy nie ,ta spółka to trup , lub jak kto woli śmieć, ale raz na 2,3 lata kręci wysoko bo tylko to pozwala zarobić na posiadaniu spółki giełdowej.tak musi być bo samo lokowanie spółki na giełdzie to całkiem spore koszty roczne.
i tak.jestem zdania, że zakręci jeszcze nie raz , a co do teraz ,to już się wypowiedziałem tylko zauważam pewną zmianę jeśli idzie o podchodzenie pod trampolinę.pisałem 20 24 grosze ,i dopiero większy ruch w górę .sam bym obstawiał ciut ponad 1 pln. max 1,5.
75 groszy może być za nisko z powodu czysto matematycznych. . mam na myśli pulę do kręcenia i pulę do dystrybucji.pierwsza to na oko 30 , może 35 proc , a druga pula to nie więcej niż 15 proc.zakładam tutaj ,że FF jest na poziomie do 20 proc.
na tę chwilę nie widzę aby działo się coś istotnego , a już sam poziom podaży sugeruje , że jesteśmy ciągle w fazie przepierki wiosennej w gronie szwagrów.
i jeszcze jedno , kapitalizacja teraz jest x3 od poziomu startowego poprzedniej karuzeli.