Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  1,58 zł , zmiana od tamtej pory: 25,95%

Re: Demo gotowe

Bo liczę na to ze tym razem będzie hit. Z resztą nie ma już co sprzedawać. Ja ty jestem jak Ukrainiec na wojnie. Już za długo tu byłem aby sprzedać ze stratą. Musze albo wygrać tą wojnę albo polegnąć całkowicie w walce. Bo w moim przypadku nawet gdy sprzedam to dalej będę na wojnie. Podobnie jak człowiek, który wraca do domu z wojny.
Jestem trochę psychiatrą samoukiem z pasji. Dlatego snuje takie teorie. Na wojnie nie bylem. ale czyje swoją empatią czyli umiejętnością w czuwania się w czyjś ból. Ze utrata kasy na giełdzie i utrata kolegów z odzialu jednego za drugim. To podobne uczucie. I ta niemoc w wygraniu w wojny pomimo ogromnych starań jednostki. Na gieldzie też co byś zrobil to patykiem trędu nie zmienisz. Tak jak od pojedynczego wojaka choćby nie wiem jak dzielnego nie zależy los wojny.

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
JUJUBEE 1,53% 1,99 2025-10-24 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »