1. Nie, nie jest to sukces sprzedazowy na ta chwile.
2. To early access gdzie nie ma sporej ilosci funkcji docelowych, poziomy sa niezbalansowane i zespol caly czas pracuje nad polerowaniem produktu.
3. Nie wydawali na kampanie marketingowa wlasnie dlatego ze to wczesny produkt (nawet zmienili nazwe gry juz) i chodzi zeby uzytkownicy zglaszali poprawki, sugestie nad ktorymi pracuja.
4. Moim zdaniem nigdy to nie bedzie sukces na miare thief bo to gra stworzona na potrzeby wezszego grona odbiorcow ktorzy lubia tego typu gry ale jej budzet nie byl duzy i takie bylo zalozenie (mi te "lemingi" sie podobaja, fajnie sie gra).
5. Gra zwieksza portfolio gier 3R i z czasem dorzuci do sakiewki cos a od razu reklamuje pozostale gry dewelopera (opcja kupienia gier innych w tej aplikacji).
6. Wg. 3r jak ten etap poczatkowy minie wtedy zainwestuja w PR wiekszy. Co z tego bedzie trzeba bedzie obserwowac raporty i opinie w dluzszym terminie