Myślę, że każda opcja jest możliwa.
Z ciekawostek... Ostatnio trochę 'korespondowałem' ze SPOKO podpytując też o pewne komentarze dot. nie przelanych środków ( stąd pewnie 1nki w ocenach sfrustrowanych osób) i oto fragment:
' I was meaning that I see the comments of few people that you're scam and they sent money and their family never received the money... and I asked why you didn't reply to them (on their comments) to take care about your PR as Company... to show that money are safe with using your application:)
SPOKO smart money transfers: We cannot provide this information in a public place. Such cases are under special control. Unfortunately, the transfer process involves not only our company, but also banks or a payment system. Please note that all refunds are made in accordance with the terms specified in the user agreement. Also, all transfers are always returned or received by the recipient. We accompany our clients at all stages.'
Produkt mają dopracowany i gdziekolwiek pojawia się problem szybko nad tym pracują... do tego co chwilę pracują nad nowymim promocjami, starają się dotrzeć do kolejnych klientów.
Przyznam, że sposób w jaki komunikowali się ze mną na czacie uspokoił mnie i wszystkie 'znaki' pokazują, że to firma nastawiona na długotrwały rozwój a nie chwilowa spekulacyjna wydmuszka... Profil linkedin i powiązane osoby ( które też rykoszetem znam i powiązane wcześniej z nimi firmy również nie są mi obce) również o tym świadczą. Także... gdyby ktoś zastanawiał się skąd negatywne oceny i czy faktycznie ze SPOKO jest coś nie tak to niech będzie spokojny ;) I np taki revolut... przez miesiące nie mogłem nawet zalogować się do konta bo coś skopali w aplikacji.