Przemiany EC:
- deklarowany obrót i zysk - nierealny i dla
EC i dla każdego banneru z osobna
- jeden hurt - połączenie nie dało synergii i wzrostu, tylko pogłębiło straty
- digitalizacja - nic nawet nie ruszyło
- największy program lojalnościowy w Polsce - zamiast tego z 5 archaicznych i nie działających
- szyld moje sklepy integrujący abc, gama, eurosklep - zrobiony z cliparta i w sferze marzeń
- ekspansja - na poziomie ujemnym
- rotacja kadrową - w wiekszosci spółek już 2 lub 3 garnitur kadrowy w ciągu 3 lat jeśli nie na poziomie ceo, to średniej kadry
- wojna cenowa - EC powalczyło może z miesiąc
Tak, że ten.. faktycznie potencjal EC jest nieskończony. Wystarczy znaleźć cudotwórcę, który odwróci trendy w handlu w Polsce, wygeneruje popyt konsumencki i zreanimuje tego trupa. Wtedy i 130’mozliwe. Sami sobie odpowiedzcie na ile jest to realne.
Wróbelki ćwierkają, że wyniki 4q… Zresztą, zobaczycie sami ubrani koledzy :)