W trzecim kwartale 2013 roku Spółka konsekwentnie realizowała strategię pozycjonowania marki na rynku branżowym, pozyskiwania nowych i utrwalania dotychczasowych kontaktów handlowych w kraju oraz za granicą. W tym celu Zarząd Spółki w sierpniu br. złożył wizytę u kontrahenta z Rejonu Kaliningradzkiego, w czasie której uzgodniono nowy dodatkowy asortyment sprzedaży oraz wizytę na targach branżowych w Moskwie, której celem było nawiązanie współpracy z firmami, które mogłyby dystrybuować produkty Emitenta na rynek rosyjski. Obecnie Emitent jest w trakcie negocjacji z kilkoma potencjalnymi kontrahentami z tego regionu.
W trzecim kwartale 2013 r. Spółka zrealizowała również kontrakt na dostawę produktów Emitenta (czajników) do klienta włoskiego, który wprowadził wybrane produkty Spółki do swojej stałej oferty.
Spółka nawiązała także współpracę z klientem z Wielkiej Brytanii zaopatrującego branżę HORECA. Po zrealizowaniu pierwszego zamówienia dla tego klienta, Spółka wykonuje na jego zlecenie onarzędziowanie dla specjalnego wykonania hotelowych koszy na śmieci.
Ponadto Spółka odnotowała zwiększone zamówienia na kosze do segregacji odpadów serii EKO, w związku z wprowadzeniem tzw. „ustawy śmieciowej” .
W III kwartale 2013 roku Spółka zanotowała 3,07 mln zł przychodów ze sprzedaży. Wartość przychodów ze sprzedaży krajowej w III kwartale 2013 roku wyniosła 2,6 mln zł, w porównaniu do 3,5 mln zł w tym samym okresie 2012 roku. Wartość zrealizowanych przychodów ze sprzedaży eksportowej za III kwartał 2013 r. wyniosła 468 tys. zł w porównaniu do 518 tys. zł w tym samym okresie 2012 roku. Udział sprzedaży krajowej w przychodach Emitenta w III kwartale 2013 roku wynosił 84,69 proc. w porównaniu do 87,06 proc. w analogicznym okresie 2012 roku. Wynik finansowy netto w omawianym kwartale wyniósł 17 tys. zł w porównaniu do -43 tys. zł w roku poprzednim.
Wkleiłem to z raporyu za 3Q - spółka w zasadzie jak na niu jest dobra , ale poziom informacji zarządu o poczynaniach , planach i perspektywie firmy tototalne dno . Ludzie albo się wstydzą własnej firmy albo poprostu totalnie olewają akcjonariat i wisi im czy rośnie czy spada kurs akcji . Jest to dla mnie niezrozumiałe , bo w wielu przypadkach gdzie firmy są gorsze relacje są dużo lepsze ..