https://www.nintendo.com/us/store/games/best-sellers/#sort=df
/html/body/div[1]/main/div[3]/section/div[2]/div[2]/div[38]
Raport raportem (jest dobry co bardzo cieszy :D ), a kaska za Creepy Tale, które się nadal trzyma w top sellers switcha i nawet zaliczyło oczko w górę (z 39 na 38 pozycję) ciągle leci, a to już ponad dwa tygodnie od zakończenia akcji Halloween.
Do tego pewnie ludki zaglądają w portfolio i może więcej gier przez to idzie.
Może to nie głupie gdyby niższą cenę utrzymali jeszcze dłużej?
Black Friday wypada 24.11 więc w tym czasie dobrze by było gdyby zrobili obniżki gdzie się da i jeszcze puścili newsletter o tym trąbiąc też o tym w społecznościówkach.
Nie wiem jak to w gamedev ale np. niektóre marki odzieżowe podczas black week mają największy pick sprzedażowy i czasami jest tak, że wyciągają około 25% rocznych przychodów w jeden weekend (szok co nie?).