Black Point S.A. oświadcza, że wszystkie atramenty, tusze i pozostałe materiały eksploatacyjne do druku są produkowane i sprzedawane przez firmę wyłącznie pod marką Black Point. Jest to zgodne z wieloletnią strategią opartą na przejrzystej i otwartej komunikacji z Klientami, według której firma nie produkuje i nie sprzedaje materiałów pod żadną inną nazwą. Black Point od lat pracuje na swoją pozycję i jego priorytetem jest, by marka kojarzona była z najwyższej jakości produktami i z troską o Klientów.
Strategia rozwoju marki Black Point, którą firma stosuje od ponad 20 lat, zakłada oferowanie użytkownikom materiałów eksploatacyjnych do druku najwyższej jakości oraz stałą pracę nad rozwojem i ulepszeniem oferty. Produkty Black Pointa powstają w zgodzie z wymaganiami norm ISO. Firma posiada własne laboratorium badawcze, a także współpracuje z renomowanymi ośrodkami badawczymi na świecie. W ofercie Black Pointa znajduje się prawie 400 rodzajów produktów m.in. tonery do drukarek laserowych i atramenty do drukarek atramentowych, które są oznaczone własnym znakiem firmowym, podobnie jak towary eksportowane do krajów Europy Środkowo-Wschodniej.
Priorytetem spółki jest dalszy stabilny i konsekwentny rozwój marki Black Point, dlatego Zarząd podkreśla fakt, że produkty sprzedaje wyłącznie pod własną marką, a wszelkie informacje sprzeczne z tym faktem – uznaje za nieprawdziwe.
Kamila Yamasaki,
Prezes Zarządu Black Point S.A.