Moim zdaniem wycena w dalszym ciągu nie odzwierciedla wartości samego biznesu produkcyjnego.
Wydaje się, że 60mln zł zysku netto z samej produkcji w tym roku jest bardzo realne. W przyszłym powinno być nawet więcej bo projekty dopiero wejdą w fazę produkcyjną - z której przychody powinny być największe. Ale nawet zakładając, że zyski będą płaskie:
średnie C/Z dla branży to ok. 25x
60 mln zł x 25x = 1.5mld
Jak nie zakładamy żadnego zwrotu na posiadanej gotówce to należałoby ją dodać do wartości spółki
1500mln + 150mln = 1650mln
1.65mld / 30 mln akcji = 55zł
I to jest wyliczenie zrobione bardzo na szybko, nie zakładając żadnych wzrostów organicznych, tantiem czy własnego IP.
Oczywiście pozostaje pytanie czy w sytuacji gdy banki centralne zaczną szybciej podnosić stopy mnożniki drastycznie nie spadną. Zakładałbym jakiś spadek mnożników, ale z uwagi, że większość dużych spółek gamingowych notowanych na zagranicznych giełdach to firmy generujące gotówkę spadek mnożników wycen w tym segmencie nie powinien być bardzo duży.