styczeń 718 tyś wzrost o 49 % luty 781 tyś wzrost o 69 % marzec 1024 tyś tylko - 7% ale w opinii Zarządu Spółki niższy poziom sprzedaży w marcu 2011 r. w porównaniu z marcem 2010 r. wynika z tego, że w marcu 2010 r. Spółka dokonała znaczącego podniesienia stanów magazynowych, co miało znaczący wpływ na sprzedaż w tamtym miesiącu. Zatem spadek poziomu sprzedaży w marcu 2011 r. w stosunku do marca 2010 r. .jest wynikiem zdarzenia wewnętrznego w Spółce, niebędącego wynikiem zmian warunków rynkowych.
. Sprzedaż towarów pod marką direkt wyniosła w marcu 2011 r. ok. 223 tys. zł, co w porównaniu z marcem 2010 r., w którym sprzedaż tych towarów wyniosła ok. 145 tys. zł stanowiło wzrost o ok. 52%
JEST OK:) cały raport http://www.newconnect.pl/?page=1045&ph_main_content_start=show&id=16188&ncc_index=DES&id_tr=1