Na jakim etapie jesteśmy? - Otóż na takim, że przez kilka lat spółka rosła w tempie 30-40% rocznie, rok temu Answear przejąl dwie marki Sneakerstudio i PRM. Obie te marki przynosiły straty, więc było oczywiste, że będa wymagały inwestycji. Ta inwestycja wraz z nałożeniem sie innych czynników, jak dołek konsumpcji w 2023 roku, aprecjacja PLN względem euro i innych walut regionu, blokada granicy z Ukrainą, doprowadziły do pogorszenia wyników Answear. Ponadto, na początku tego roku Answear wydało dużo kasy na otwarcie dwóch sklepów (tzw. concept stores) w Fabryce Norblina w Warszawie. PRM na parterze i Answear na II piętrze. Stąd spadek kursu Answear. To etap z ostatnich 2-3 kwartałów. Obecny etap jest taki, że konsumpcja powoli odbija (powoli, ale jednak odbija), inwestycja w PRM i Sneakerstudio zaczyna przynosić rezultaty, pln przestał się umacniać, a blokada granicy z Ukrainą sie skończyła. Uważam więc, że wyniki w kolejnych kwartałach będą dużo lepsze i spółka wróci na ścieżk szybkiego rozwoju, a do końca roku wejdzie na kolejne rynki (myślę, że będą to państwa bałtyckie, choć w ubiegłym roku spółka zaskoczyła wejściem do Włoch) To jednak tylko moja opinia. Mam nadzieję, że znajdzie odzwierciedlenie w faktach. Powinniśmy przekonać sie w ciągu nastepnych 3-4 kwartałów.