Co wynika z porównania
- Skala
- 158 000 graczy w playteście to górna półka dla gier indie survival.
- W tej kategorii tylko produkcje z dużymi kampaniami reklamowymi (np. Enshrouded) osiągały większe liczby.
- Zaangażowanie
- 4,5 godziny średnio to bardzo dobry wynik — oznacza, że gracze nie tylko sprawdzili tytuł, ale spędzili w nim solidny blok czasu.
- Taki średni czas w playteście często przekłada się na wysoką konwersję do zakupu w Early Access.
- Opinie graczy
- 91 % pozytywnych ocen to poziom, który spokojnie pozwala na mocne kampanie promujące grę jako „well-received by community”.
- Przy tej skali testu feedback jest wartościowy i statystycznie reprezentatywny.
- Potencjał marketingowy
- 197 000 godzin obejrzanych streamów to sygnał, że gra nadaje się do promocji przez streamerów w EA launchu.
Można to wykorzystać w materiałach PR: „Setki tysięcy graczy już eksplorowały Arcadia-7”.