A ja twierdzę, że 2 PLN w tej sytuacji to poziom całkowice zasadny, kurs zszedł poniżej 1,95 w sposób trochę jaby to ująć sztuczny, celem odkupienia taniej, w związku z tym ten poziom powinien być pierszym oporem, natomiast co do ceny, hmm... jesli jest jak piszesz, to dlaczego nikt nie sprzedaje po 1,95, skoro są chętni do kupna. Spółka ma tak niską płynność, że zmiana kursu na poziom, na którym były obroty, tj. ok. 4 pln, jest kwestią 2-3 miesięcy, o ile NBP będzie wypłacalny hehe.
Poza tym ma świetne fundamenty: jestesmy jeszcze sporo przed efektami kampanii reklamowej, ale wygląda na to, że realizacja kampanii reklamowej nie jest niezbędna do siągnięcia celów emisji;) - wzrost liczby uzytkowników serwisu jest taki, że utrzymując to tempo za 2-3 lata, cel udziału w rynku na poziomie 2% zostanie osiągnięty. Zatem kampania przesunie osiąnięcie celu w czasie i zwiększy docelowy udział znacznie ponad te 2% w perspektywie 2 lat. Co więcej, Spółka zebrała środki po 5 pln za akcje, które dziś kosztyją niecałe 2 pln, trudno w tej sytuacji zgodzić się z twierdzeniem, że 1 pln za akcję byłby właściwą ceną, może taką być jedynie w sytuacji krachu.