moje założenie dla cda wyglądają tak;
1. Przedział czasowy min. 14 miesięcy w tym czasie dwie dywidendy po 15.5 razem 3.1 czyli 16.75% co przekłada się na ok. 1.2% miesięcznie i odpowiednio 14.4% w skali roku (co oznacza, że już sama dywidenda ochroni kapitał przed inflacją)
2. Jednocześnie patrząc na kapitał obrotowy 28 mln. i założenie, że CDA wypłaci ok. 31 mln dywidendy a przy tym przez 5 kwartałów zarobi min. 25 mln oznacza, że będzie 28+25-31=22 mln nadwyżki licząc w zamian za kapitał obrotowy 28 mln środki pieniężne 22 mln to i tak 22+25-31= 18 mln nadwyżki.
3. Ryzyka - spadek liczby subskrypcji i spadek dochodu i zysku
Przy tak dużej nadwyżce finansowej CDA ma dużą trampolinę do rozwinięcia skrzydeł w e-commerce.
Jak zawsze liczy się timing i dziś rynek odzieżowy jest przyciśnięty kosztami długu i lokalizacji w centrach handlowych. Rok w rok udział sprzedaży w e-commerce na pozycji odzież. CDA ma ruch na serwisie, ma gotówkę i ma elastyczność (krótkie serie z racji produkcji w RP)
CDA osiągnęło dużą dynamikę kwartała do kwartału co prawda baza w IVQ nie była duża, ale faktem jest, że rośnie prawie o 100%
Aby e-commerce zaczął ważyć w wartości wycenie CDA potrzeba min. 20 mln przychoów rocznie co powinno już dać wartość co najmniej 15% wartości CDA a to jest możliwe w ciągu 1-2 lat.