u nas to działa podobnie jak przy kredytach hipotecznych na mieszkanie, dom lub lokal firmowy, myślę że tam jest podobnie,
tzn. bank podpisuje umowę kredytową w której są określone warunki uruchomienia, są to z reguły tzw. dokumenty do uruchomienia kredytu, na pewno będzie to akt notarialny zakupu nieruchomości, w której będzie pisało że kupujący uiścił na rzecz sprzedającego "wkład własny", będzie wskazany nr rachunku sprzedającego gdzie bank kredytujący ma przelać różnicę czyli kwotę kredytu (mam informację że dotychczasowa hipoteka jest tam już spłacona, więc całość z banku kredytującego idzie na rachunek sprzedającego, a nie będzie dzielona częściowo dla niego i częściowo na spłatę hipoteki)
dodatkowe dokumenty opcjonalne to np świeże zaświadczenia o niezaleganiu ZUS i US oraz z banków i leasingów, w zależności z jakiej daty były te składane do banku, ewentualnie jakaś uchwała RN że akceptuje warunki umowy kredytowej jeśli wynikałoby to ze statutu Spółki
myślę że to tyle, całość powinna zająć 7-10 dni, trzeba brać pod uwagę terminy u notariuszy i kalendarze osób które mają się u nich osobiście stawić