Nie wiem jv bedą raczej używać do zakupu nowych samolotów bo to jest strasznie kapitałochłonne i ich nie stać.Kasę na koncie mają mogą znowu wziąść kredyt na 50%żeby kupić ale jeszcze w 3 q sprzedali 2 Zresztą nie wiadomo czy będą je leasingować .Wydaje mi się że oni to bardziej leasingują żeby przetrzymać samolot i jak trafi się tylko klient z dobrą ceną to sprzedają bo to zawsze kasa od razu w kieszeni .W raporcie 2q jest taki zapis .
Plany i prognozy
Grupa zamierza dalej postępować zgodnie ze zdyscyplinowanym podejściem do przyszłych przejęć statków powietrznych, dążąc do utworzenia
Portfela samolotów na niszowych rynkach używanych, (zazwyczaj dziesięć lat lub starszych)
a także do dalszego rozszerzenia działalności w zakresie handlu statkami powietrznymi i
zarządzanie. Aby zrealizować tę strategię, Grupa skoncentruje się na następujących zagadnieniach:
- generowanie wyższych rentowności: kierownictwo Spółki uważa powyższe aktywa docelowe
Zazwyczaj mają wyższe stawki dzierżawy w stosunku do ich ceny zakupu (tj. Jako czynnik najmu) niż nowsze
Samolotów, umożliwiając tym samym Spółce i Grupie uzyskiwanie atrakcyjnych zysków pieniężnych;
- Identyfikowanie transakcji, które nie są szeroko reklamowane: poprzez relacje zarządu z
Leasingodawcami inwestorami finansowi i maklerami Grupa oczekuje dostępu do transakcji, poprzez
- strategiczne pozyskiwanie atrakcyjnych aktywów podczas słabości rynku: podczas gdy Grupa zamierza aktywnie uczestniczyć
Rynku leasingu samolotów w trakcie całego cyklu koniunkturalnego, Grupa będzie dążyła do skorzystania z oferty
Cykliczności w przemyśle lotniczym poprzez oportunistyczne pozyskiwanie wybranych samolotów