Na oko wygląda to na dzień dzisiejszy tak : firma zysk za 3 kwartały ok. 28 + pożyczkę partycypacyjną ( pożyczkodawca ma udział w zyskach jakiegoś projektu ) 15 + zwiększenie zobowiązań handlowych 15 wykorzystała na spłacenie wszystkich kredytów bankowych . Przyjęła depozyt 10 i ściągnęła należności handlowe co zwiększyło gotówkę o 20 . Jednocześnie środki trwałe spadły o 50 ( mniej samolotów ) co poszło na JV +25 na udzielone pożyczki +25. Aktualnie udzielonych pożyczek jest 55 mln USD , środków trwałych 43 i JV to 40 mln . Przychody finansowe to ok.4,5mln USD ( za 3 kwartały ) . Także mamy działalność pożyczkową + JV- projekt Chiny + kurczącą się działalność leasingową prowadzoną bezpośrednio przez spółkę. No i oczywiście kontakty i talent co owocuje zyskami z pośrednictwa . Wydaje się , że w najbliższych kwartałach zyski ze sprzedaży samolotów mogą być mniejsze ( mniej samolotów na stanie ) , pośrednictwo wydaje się rosnąć dynamicznie , zyski z JV to niewiadoma zaś działalność pożyczkowa to 6 mln USD/rok a leasing bezpośrednio przez spółkę kilkanaście mln USD - koszty .