Czytać !!! cytat z linku:
"Ostatnio SoftBlue informował o przejęciu EasyCALL, telefonii internetowej. Jak postępują prace nad łączeniem rozwiązań między spółkami i na jakie profity w przyszłości liczy SoftBlue?
Firma EasyCall jest stabilną spółką, dzięki czemu przejęliśmy podmiot z ogromną bazą klientów. Zależało nam, aby posiadać w swoim portfolio szereg klientów prywatnych. W tym momencie jesteśmy na etapie dokonywania formalnych aspektów przejęcia, aby EasyCALL stał się częścią SoftBlue. Projekty przejętej spółki ukierunkowujemy w stronę sztucznej inteligencji oraz machine learning. Chcemy stworzyć nowoczesne portfolio produktów. Mamy duże zasoby programistyczne, dlatego jesteśmy w stanie samodzielnie rozbudować infrastrukturę EasyCALL. Efekt synergii będzie zauważalny w późniejszym czasie.
W SoftBlue jest szereg obszarów, które są stabilne. Obecnie skupiamy się na produktach oferowanych przez EasyCall, aby je unowocześnić i wprowadzić do nich element innowacji. Na pewno ważną dla nas kwestią jest również oprogramowanie dla sektora publicznego, które cały czas rozwijamy. Jednak to branża IoT jest przyszłością SoftBlue, która przyniesie spółce największy przychody."