olej te liczny 300 K WL i pomyśl . :)
Holstina ta mała grę robia 5 LAT ----5 DŁUGICH LAT . A czym jest HOLSTIN ?
puscili DEMO ---jaki jest PEAK tego dema? :)) ---porownaj to z PEAKIEM dema DSS 2 od movie games ---czy IFZ od GOP --zobacz jakie kapitazliacje ma MOVIE i GOP ---po wypuszczeniu i debiutach juz tych gier.
Wtedy zastanów sie czy 32 M pln kapitalziacji to naprawde mało w sytuacji 100 Pozycji na WL Holstina , 21 K followers Zbudowanego w ciagu 2 lat ---i 273 PEAK Dema Holstina :))
jesli juz maiłbym sie decydować na jakiś ruch to poczekałbym na najnowsze demo ---Ile peaku przycignie ---
DSS 2 mial 1.5 K peak w demo ---PEAK debiutowy gry wyniosł prawie 10 K --a Movie niedawno mialo kapitazlaicje 35 M PLN---to juz powinno ci dac odpowiedź czy Sonka z kapitazlaicja 36 M pln i HOLSTINEM z jego wskaznikami --to " DOBRY DEAL ".
IFZ miał w demo ponad 5 K peak ---w debiucie mial 19 K peak ---a obecna kapitalizacja GOP to 80 M PLN .
dlaczego tak jest ? ---bo ogonyu sprzedazowe robia sie szybko CIENKIE ---IFZ juz w Pierwszym qw PO DEBIUCIE mial mniej niz 5 M przychopdu przy takim wczesniejszym zainteresowaniu IFZ ( 1 M wl 20 miejsce na WL i ponad 100 K followers) przy prawei 20 K peak w debiucie .
Jak na tym tle wyglada HOLSTEIN? --to jest proste pytanie i porosta odpowiedź ---Jaka Wydajnosc Operacyjna jest SONKI ? --co jesli Holstein w debiucie nie bedzie mial Duzo BArdzo duzo wiecej PEAKU --niz w DEMO ( tylko 273) ? Ile bedziesz czekał na kolejna gre od SONKI ? Jak bedza wygladały finanse spólki w kolejncyh laatch ? ---i czy 30 Melonow w sytuacji gdy sporo GAmingowych spolek ma Po pare M kapitalzaicji ( rozniwez te ktore były w stajni PLW ---jak LMGAMES ) ---to MALO CZY DUZO?
Ja bym sobie dał na LUZ --ewentualnie obserwował sytuacje po wypuszceniu kolejnego DEMO --bo Sam gra moim zdniaenim na obecnym rynku nie rokuje sukcesu to widac po PEAK demo jakie juz było --po 100 Pozycji na WL --po 20 K foillowers budowanych przez 2 lata ---PO " stylistyce" GRY czylui Surviwal PIXELOZOWY w klimatach POSLKI PRLu ---to raczej nie brzmi jak recepta na sukces.
Jak debiuty nie wychodzą do na kolejnej sesji Są OSTRE DZIDY KURSOWE W DÓL -- nie brakuije na rybnku społek growych z Wycenami po Kilka małych M PLN lub kilkunastu M PLN ---na tym tle 36 M PLN wyceny SONKI --to nie jest TANIO--bo ryzyko nieudanego debiutu gry , nad którą prace koncepcyjne zaczeli DŁUGIE 5 LAT TEMU ---jest DUZE.
To jest wielki problem gamedevu niby technologie ida na przód a zespoły coraż dłuzej bredzluja sie nawet nad MAlymi grami ---to jest niesamowite jak Niska wydajnosc przy zwiekszaniu kosztów mają miejsce w obecnych czasach GAMEDEVU---to jest hjedna z przyczyn KRYZYSU w tej branzy ---ONA musi sie po prostu oczyscić --niewydaje podmioty musza odpasc i zrobic wiuecej miejsca tym wydajnym optymalnym i dobrze zarządzanym firmom--w konkurowaniu o kase Graczy .