Forum Giełda +Dodaj wątek

Re: 3...2...1.... i nic...

Zgłoś do moderatora
??????????????????

Chyba pomyliles spolki
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dane dotyczące sprzedaży luty 2011
Zarząd Direct eServices S.A. (Spółka) przekazuje wstępne dane porównawcze sprzedaży w lutym 2011 r.
Sprzedaż w lutym 2011 r. wyniosła około 781 tys. zł, co w porównaniu do lutego 2010 r. około 461 tys. zł oznacza wzrost o 69%. Udział marki direkt w sprzedaży w lutym 2011 r. wyniósł około 106 tys. zł, zaś w lutym 2010 około 86 tys. zł, co oznacza wzrost o 23 %.

W opinii Zarządu Spółki wzrost przychodów związany jest z dynamicznym rozwojem marki własnej direkt oraz zwiększeniem sympatii konsumentów do zakupów produktów elektroniki użytkowej w sieciach handlowych.

Czego sie boisz - wzrostow ????????????

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
DIRECTES 0,00% 0,08 2012-11-15 16:10:50
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.