Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  249,30 zł , zmiana od tamtej pory: -2,53%

Raporcik wręcz bardzo pozytywny..

Zgłoś do moderatora
Dnia 2025-11-27 o godz. 09:52 ~Gracz napisał(a):
> Gdzie? Wskaż proszę. Zrobili dość dogłębną analizę czemu może nie być aż tak kolorowo, takiemu doświadczonemu inwestorowi jak ty nie wypada tego skomentować tak lakonicznie.
> > Jak coś to Cigames dojechali jeszcze bardziej.

@gracz
W notatce jest masa błędów lub kłamliwych twierdzeń.. Np cytuję:
„Długi ogon zanika
Model „długoterminowej sprzedaży”, który promuje CD PROJEKT, zaczyna się męczyć.
Cyberpunk 2077 i Phantom Liberty: Przychody z serii Cyberpunk spadały szybciej niż krzywa Wiedźmina 3 na tym samym etapie cyklu życia. Podczas gdy Edycja Ultimate zapewniła tymczasowy wzrost średniej ceny sprzedaży (ASP) w poprzednich kwartałach, dane z trzeciego kwartału 2025 roku sugerują, że tytuł osiągnął punkt nasycenia. Brak nowych aktualizacji zawartości lub wydarzeń transmedialnych w stylu „Edgerunners” w 2025 roku sprawił, że IP opiera się wyłącznie na organicznych odkryciach, co nie wystarcza, aby obsłużyć ogromną liczbę członków zespołu."

Tym twierdzeniom zaprzeczają FAKTY..!
  • Wprawdzie po wyreżyserowanej na „katastrofę" (przez hedgingi) premierze w grudniu 2020 r., Cyberpunk 2077 odnotował pewien spadek przychodów, przyłączyła się nawet do tego konkurencja SONY, która bezpodstawnie wycofała grę z PlayStation Store. Jednak nie spowodowało to nawet zauważalnego zwrotu pieniędzy około 1%! 
  • Ilościowy spadek sprzedaży wynikał przecież z wysokiego pułapu REKORDOWEJ SPRZEDAŻY (niepobity rekord sprzedaży premierowej) w gamingu - to był tzw efekt skali!
  •  Wiedźmin 3 nie był tak agresywnie atakowany na premierę - stąd miał znacznie stabilniejszą i bardziej pozytywną trajektorię sprzedaży i odbioru od samego początku.
  • Dzięki konsekwentnemu wsparciu, licznym łatkom oraz sukcesowi dodatku Widmo WolnościCyberpunk 2077 uzyskał zaufanie graczy i w późniejszym okresie - długoterminowo - znacznie przyspieszył i zwiększył sprzedaż.
  • Dlatego Cyberpunk 2077 sprzedał się w liczbie 35 milionów egzemplarzy w niecałe pięć lat, co jest lepszym wynikiem niż ówczesne tempo sprzedaży Wiedźmina 3, który potrzebował aż sześciu lat, aby osiągnąć 30 milionów.
  • Obecnie Cyberpunk 2077 jest głównym źródłem przychodów CD Projektu, co wskazuje na udaną "kampanię naprawczą" przedłużony „Długi ogon" i trwały sukces komercyjny. 

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
CDPROJEKT 1,76% 243,00 2025-12-08 17:04:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.