No nie ma . Analitycy zgodnie prognozują 500-700 tys.kopii w rok, czyli maksymalnie 50% tego,co sprzedał GH. Przy 700tys wycena wynosi 520zł i jest to znikoma premia za ryzyko nieudanej premiery . Zawsze jednak można założyć,że analitycy gremialnie się mylą, co miało miejsce przy praktycznie każdej premierze. Natomiast zazwyczaj było to przeszacowanie.
Wracając jednak do estymacji analityków i potencjalnego peaku na premierę to 700 tys. w ciągu roku rozwijanego produktu nie wydaje się dużo. To odpowiednik ok.7k-10k w peaku przy dobrych ocenach. Np.Contraband Poilce. miał 8tys. w peaku i sprzedał 800tys. po roku. SR miał blisko 7tys. w peaku dema , które było dla pojedynczego gracza i było wypuszczone w środku wakacji. Przy co-opie dla 4 osób , dużo większym marketingu i dobrym okresie sprzedażowym jakim jest styczeń 15tys.wydaje się bardzo realne, a to już może zaowocować zbliżonymi wolumenami sprzedaży do GH i wyceną 4 cyfrową. Zresztą 15 tys. nie wydaje się wcale sufitem. Jest raczej konserwatywnym scenariuszem i osobiście liczę na 1.5-2 x więcej. Wtedy premia za ryzyko wygląda już zupełnie inaczej. Wciąż jednak nie można zapominać ,że ryzyko zawsze jest ,choć z drugiej strony to Creepy Jar , ekipa potężnie doświadczonych deweloperów , w większości seniorów.