Forum Banki +Dodaj wątek

Praktyki BGŻ

Zgłoś do moderatora
Na ocenę tego banku brakuje skali ( oczywiście tej dolnej) , tak pokrótce : córce została zablokowana karta z powodu podejrzanej płatności na kwotę około 900 euro , faktycznie córka potwierdziła że nie robiła takiej i tu decyzja jest zrozumiała , dramatyczne jest to co było później , a mianowicie jak przyleciała na święta do Polski ( studiuje w USA) chciała szybko załatwić sprawę żeby mieć aktywną kartę na kolejne pół roku ( semestr) pobytu za granicą . Dzwoniła wielokrotnie na infolinię i za każdym razem konsultanci twierdzili że karta już została wysłana ( na całe szczęście wszystkie rozmowy były nagrywane więc jest to do sprawdzenia) . Niestety , miesiąc starań o uzyskanie nowej karty okazało się za krótko mimo że ponoć wysyłana była za każdym razem po rozmowie z konsultantami. Efekt był taki że wyleciała bez niezbędnej do normalnego funkcjonowania karty. Jakby tego było mało to posłuchajcie ciąg dalszy historii - poszliśmy z żoną do banku z reklamacją na piśmie i opisem całej tej absurdalnej sytuacji ( tak nam nawet podpowiedział sam pracownik banku , który nie mógł uwierzyć jak opowiedzieliśmy mu o bezskutecznych wielokrotnych próbach załatwienia tak błahej sprawy ) . Było to dokładnie 07.01.2020 i pracownik powiedział że bank ma na odpowiedź 30 dni ale że raczej będzie to szybciej tak może do 2 tygodni . Dzięki Bogu mamy już 16.03.2020 i dalej żadnej odpowiedzi (minęło prawie dwa i pół miesiąca ). Po miesiącu byliśmy w banku zapytać czy już coś wiadomo , to dowiedzieliśmy się , że prawdopodobnie sprawa jest tak "ciężka" że będziemy musieli na odpowiedź poczekać jeszcze miesiąc ( a czekamy już trzeci) . Sytuacja może byłaby i trochę śmieszna i trochę absurdalna gdyby nie obecna sytuacja z korona wirusem , i konieczność opuszczenia miejsca pobytu przez córkę ( nakaz władz uczelni dla wszystkich studentów) i szukania innego lokum na własną rękę , co wygenerowało dość spore dodatkowe nieprzewidziane koszty . Córka oczywiście była zaopatrzona w odpowiednią ilość gotówki w związku z tym karygodnym zaniedbaniem banku ale niestety niespodziewane koszty z koronawirusem nie były wkalkulowane. Tak się zastanawiamy czy bank jest świadomy jaką ewentualnie bierze na siebie odpowiedzialność w związku z tą sytuacją !?
  • Praktyki BGŻ Autor: ~Wojtek
Zapisz się na bezpłatny newsletter Bankier.pl