Ze wstępnych szacunków wynika, że przychody TIM SA ze sprzedaży netto towarów i usług związanych bezpośrednio ze sprzedażą towarów wyniosły w I półroczu 2019 r. niemal 380,1 mln zł i były o 6,4% wyższe od obrotów w analogicznym okresie 2018 r. Udział kanału e-commerce w przychodach TIM-u ze sprzedaży wyniósł 70,1%, a sama sprzedaż online przyniosła w pierwszych sześciu miesiącach 2019 r. prawie 266,3 mln zł (+4,6% rdr.).
Szacowane obroty w czerwcu 2019 r. wyniosły 65,8 mln zł, tj. o 3% więcej niż rok wcześniej. Przychody z kanału e-commerce osiągnęły poziom 40,4 mln zł (-12,2% rdr.).
- Za nami rekordowe pierwsze półrocze. To powód do dużej satysfakcji i podziękowań – dla naszych klientów i pracowników. Zaufanie tych pierwszych w połączeniu ze znakomitą pracą i kompetencjami tych drugich daje efekty w postaci kolejnych rekordów TIM-u – zauważa Krzysztof Folta, prezes Zarządu TIM SA.
link