Grupa K2 skupi się na biznesie technologicznym, spółki marketingowe zreklasyfikowane jako aktywa do zbycia Technologiczno-marketingowa Grupa K2 z sukcesem rozwija wszystkie obszary biznesowe, co nie wyklucza tego, że w jej opisie może pozostać tylko pierwszy człon hasłowego opisu. W ramach prowadzonego przeglądu opcji strategicznych segmentu marketingowego Zarząd K2 Holding zdecydował bowiem o sklasyfikowaniu w raporcie rocznym spółek K2 Create i K2 Precise jako aktywów przeznaczonych do sprzedaży.
– Rozwijamy te biznesy, są one rentowne i zdrowe. Zakładamy jednak, że mogą mieć większy potencjał poza naszą grupą, a jednocześnie biznes czysto technologiczny jest wyżej wyceniany przez inwestorów. Fabrity jest większe, rośnie szybciej i jest bardziej przewidywalne. Potencjalna transakcja nie tylko dałaby nam kolejną dodatkową gotówkę, ale również uprościłaby percepcję grupy, pokazałaby czytelny fokus strategiczny. Chcielibyśmy do końca roku mieć jasność co do możliwości transakcyjnych. Otoczenie mogłoby być bardziej sprzyjające, ale na szczęście nie musimy zmierzać do transakcji za wszelką cenę – podkreślił Paweł Wujec, CEO K2 Holding.
Pełna relacja z konferencji + rozmowy wideo z Zarządem:
https://pandl.pl/grupa-k2-skupi-sie-na-biznesie-technologicznym-spolki-marketingowe-zreklasyfikowane-jako-aktywa-do-zbycia/