Parcie na papier. - redukcja klientów indywidualnych = wzrost przychodów i to o +16 %
Na koniec II kwartału roku finansowego liczba płacących klientów LiveChat wyniosła 36,435.
Na koniec września liczba klientów ChatBot wyniosła 2,962, a liczba klientów HelpDesk na koniec okresu wyniosła 1,224.
Przychody wynikające z projektu komercjalizacji Platformy Text (API as a Service), rozpoczętego w poprzednim kwartale, wzrosły o 16% do 59 tys. USD.
Spółka zaznacza, że jej oferta jest skierowana do klientów biznesowych za pośrednictwem serwisów internetowych, w tym www.livechat.com, www.chatbot.com, wwww.helpdesk.com, www.knowledgebase.com, www.openwidget.com. Zarząd Spółki podkreśla, że przedstawione dane mają charakter szacunkowy i wstępny. Mogą więc ostatecznie różnić się od zaprezentowanych w raporcie okresowym.
W związku z tym, że Grupa generuje zdecydowaną większość przychodów w dolarze amerykańskim (USD), znaczący wpływ na ostateczne wyniki przedstawione w raportach okresowych ma kurs USD/PLN.
https://www.bankier.pl/wiadomosc/Text-S-A-Kluczowe-wskazniki-operacyjne-za-II-kw-2024-25-roku-finansowego-8822820.html