Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  2,40 zł , zmiana od tamtej pory: 64,58%

Nowe algorytmy AI w InteliWISE bardziej efektywne

Zgłoś do moderatora
(..)
link
Chatboty, systemy rozpoznawania mowy i obrazu oraz Voicebots zmieniły krajobraz komunikacji z klientami. Nie są to kolejne modne słowa, ale funkcjonalne narzędzie, które wielu marketerów lub menedżerów obsługi klienta planuje wdrożyć w swoich działaniach.
Szybkość reakcji i wzrost wydajności są również doceniane przez klientów, zgodnie z ankietą przeprowadzoną przez Uberall na początku 2019 roku. 80% respondentów ma pozytywne doświadczenia z Chatbots, a 40% jest zainteresowanych interakcją z wirtualnymi asystentami. Jednocześnie 43% wskazało na potrzebę lepszego zrozumienia zapytań użytkowników, a 19% wskazało na potrzebę rozmowy z Chatbots w bardziej naturalny sposób. Dlatego konieczne są wszystkie działania mające na celu zwiększenie komfortu korzystania z wirtualnych asystentów.
Miliony znanych pytań AI InteliWISE
InteliWISE wykorzystuje własne opatentowane w USA algorytmy NLP (Natural Language Processing), w tym kompleksowy silnik AI Conversational do prowadzenia w 100% zautomatyzowanych dialogów użytkownika. Ten silnik obsłużył już miliony zapytań dla klientów na całym świecie - głównie powtarzające się problemy z obsługą klienta. Przykłady obejmują częste zapytania dotyczące produktów (ich funkcji lub dostępności), kosztów dostawy, reklamacji, informacji o wymaganych dokumentach lub formularzach. Rozwiązanie ma przetestowany, programowalny moduł, który może przekierować połączenie do konsultanta na gorącej linii w sytuacji, gdy zapytanie jest skomplikowane, a AI nie jest w stanie obsłużyć właściwych odpowiedzi.
Zrozumienie pytań zadawanych w języku naturalnym (np. Mowa potoczna, żargon) jest możliwe dzięki klasyfikacji statystycznej z korektą tekstu i ukierunkowanym dopasowaniem. Silnik wykorzystuje również redukcję reguł składniowych, co oznacza, że ​​jest to hybrydowe (statystyczne i oparte na regułach) podejście do przetwarzania języka poprzez, między innymi:
·         Uproszczenie prefiksów dla różnych konstrukcji językowych o tym samym znaczeniu, np. Chcę kupić / Chcę kupić / Chcę kupić / Chcę zamówić / Chcę kupić / Chcę kupić / Chcę zamówić / Chcę złożyć zamówienie
·         Uprość słowa do podstawowych formularzy, aby lepiej pasowały do ​​siebie, np. Proszę, proszę, proszę, proszę = proszę; start, start, start, start = start
·         stosowanie synonimów słów, które umożliwiają porównywanie i stosowanie różnych kombinacji, np. dialog, dyskusja, rozmowa, rozmowa, czat, rozmowa
·         umożliwienie słowom kluczowym z punktu widzenia firmy zwiększenia ich wagi w algorytmie, np. bezpośrednio związanych z nazwami produktów lub usług firmy.
Możliwe jest również połączenie z zewnętrzną wyszukiwarką, taką jak Google Search, w celu uzyskania sugestii dotyczących korekty tekstu.
Konwersyjność rozwiązuje problemy
Jeśli system rozumie pytanie, szuka odpowiedzi z różnych źródeł i jest w stanie natychmiast udzielić odpowiedzi klientowi. Jeśli problem wymaga zapytania, system przeprowadzi wirtualny dialog ,próbując doprowadzić rozmowę do szczęśliwego końca. Ta funkcja to właśnie konwersacyjna sztuczna inteligencja, która jest jednym z głównych elementów patentu USA. Odpowiedzi mogą być generowane z systemów informatycznych firmy (daty, statusy, wartości) oraz z baz wiedzy dwóch typów. Pierwsza baza wiedzy jest specyficzna dla branży (finanse, ubezpieczenia, e-handel, usługi) i dostosowana do każdej firmy indywidualnie. Drugi, niezwiązany z bazą danych klienta, zawiera wiedzę o osobowości Chatbota oraz interaktywny moduł do komunikacji użytkownika z systemem NLP. Silnik NLP działa na podstawie informacji zawartych w tych bazach wiedzy.
Nowe algorytmy uczenia maszynowego przyspieszą naukę chatbotów
InteliWISE wzmacnia teraz NLP dzięki najnowszemu na świecie narzędziu, które automatycznie klasyfikuje intencje i podmioty w oparciu o technologię Machine Learning. Rozwiązanie ma wiele zalet - może być w pełni dostosowane do potrzeb danej firmy, algorytm działa na dowolnym serwerze, nawet na własnej infrastrukturze (wdrożenie na miejscu), a dane nie są przekazywane na zewnątrz (jak w przypadku Google, Microsoft lub Amazon).
Inteligentne uczenie się - rozpoznawanie najtrudniejszych pytań (....................)
  • Nowe algorytmy AI w InteliWISE bardziej efektywne Autor: ~Baja

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
INTELIWIS 0,00% 3,95 2022-10-14 14:57:39
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.