Forum Giełda +Dodaj wątek

Netia stawia na telewizje. Chce podwoić liczbę użytkowników

Zgłoś do moderatora
http://www.stockwatch.pl/przeglad-prasy/?u=http%3a%2f%2fwww.wirtualnemedia.pl%2fartykul%2fnetia-stawia-na-telewizje-chce-podwoic-liczbe-uzytkownikow

Netia zapowiada, że do końca przyszłego roku podwoi liczbę abonentów usługi Telewizji Osobistej Netii i będzie ich 200 tys. Docelowo TV ma być czołowym produktem w portfolio operatora. Jak podkreśla Mirosław Godlewski, prezes zarządu Netii – obecna liczba użytkowników pokazuje, że rynek jest już gotowy na taką usługę.

Mirosław Godlewski, fot. Netia
– Telewizja przechodzi bardzo dużą transformację. W pewnym sensie fakt, że dopiero dołączamy do tych, którzy oferują takie rozwiązania, jest naszą zaletą – mówi Mirosław Godlewski, prezes zarządu Netii.
Telewizyjna usługa Netii działa od 2011 r. Na koniec czerwca z usługi Telewizji Osobistej Netii korzystało 100 879 użytkowników, czyli o 42 proc. więcej niż rok temu. Miesiąc później operator poszerzył swój pakiet o pięć nowych kanałów tematycznych HD (w tym filmowy Ale Kino+, dokumentalny Planete+, lifestylowe Kuchnia+ i Domo+ oraz dziecięcy teleTOON+) w ramach tej samej opłaty abonamentowej. Oznacza to, że obecnie dostarcza 48 kanałów telewizji cyfrowej (w tym 14 w jakości HD) z dekoderem Netia Player.
– Nasza telewizja dużo bardziej czerpie z interaktywności znanej już klientom w Internecie, ale z pełną jakością telewizji tradycyjnej – zaznacza prezes Netii.
Telewizyjna usługa Netii dostępna jest wyłącznie w pakiecie z internetem, a jej odbiór umożliwia dekoder Netia Player. O jej konkurencyjności może zadecydować zarówno interaktywność, jak i niska cena.
– Konkurujemy właściwie ze wszystkimi innymi metodami dostarczania usługi telewizyjnej do domu – podkreśla prezes.
Oparta na technologii smooth streaming Telewizja Osobista Netii pozwala odbierać zarówno kanały cyfrowe, jak i korzystać z aplikacji telewizyjnych w sieci. Oznacza to, że użytkownik sam decyduje o tym, jaki program bądź film będzie oglądał w danym czasie i na jakim urządzeniu (telewizor, laptop, tablet, smartfon).
– W Polsce z ponad 14 mln gospodarstw domowych, 12 mln już płaci za jakiś rodzaj telewizji – zauważa Godlewski. – Nasi abonenci rekrutują się więc z użytkowników czy to platform satelitarnych, czy też telewizji kablowych. Widzimy, że właściwie proporcjonalnie z każdego z tych segmentów migrują do usług Netii.
Netia jak na razie pozyskała ponad 100 tys abonentów usługi telewizyjnej. Plan operatora zakłada, że do końca 2014 r. ta liczba się podwoi.
– Mam nadzieję, że co roku będziemy setki tysięcy abonentów dodawać. Ta droga pewnie będzie przez kolejne 5–7 lat możliwa – prognozuje Mirosław Godlewski.
  • Netia stawia na telewizje. Chce podwoić liczbę użytkowników Autor: ~damy_rade

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
NETIA 0,00% 6,94 2021-07-29 02:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.