MakoLab zgodnie z planem zakończył kolejną realizację dla marki Renault. Tym razem wykonał pełne wdrożenie nowej witryny w Iranie z wykorzystaniem kluczowych autorskich rozwiązań.
Renault prowadzi globalną unifikację serwisów na całym świecie dostosowując je do aktualnych trendów i preferencji użytkowników. MakoLab jest z jednym z kluczowych partnerów Renault w tym obszarze, a także dostawcą istotnych komponentów i rozwiązań technologicznych w zakresie rozwiązań webowych. Wykorzystywany w działaniach dla Renault autorski system do zarządzania treścią RSI CMS ze wieloma dodatkowymi funkcjonalnościami działa już w ponad 70 krajach.
Na fali zmian, które dzieją się obecnie w Iranie, będącym jednym z największych krajów regionu, wiele się dzieje również w przemyśle motoryzacyjnym. Za inwestycjami Grupy Renault-Nissan w postaci wybudowania nowej fabryki niedaleko Teheranu idą również inwestycje w narzędzia komunikacyjne.
Wdrażając nową wersję strony internetowej marki Renault w Iranie, specjaliści MakoLab wykorzystali dotychczasowe doświadczenia w tworzeniu stron dwujęzycznych w układzie left-to-right i right-to-left – tym razem na potrzeby kombinacji języka perskiego i angielskiego.