K2 dla oferty zdrowotnej PZU.
Agencja K2 przygotowała dla PZU portal http://pzuzdrowie.pl/, który jest częścią kampanii dla nowej oferty Ubezpieczyciela – Programu Zdrowie.
Za pośrednictwem serwisu użytkownicy mogą dołączyć do Programu Zdrowie, w ramach którego otrzymają dostęp do lekarzy 16 specjalizacji w ponad 1 000 placówek w 360 miastach w Polsce z 50 procentową zniżką oraz specjalną ofertę badań dla biegaczy. PZU zapewnia również całodobową dedykowaną infolinię oraz możliwość umówienia się na wizytę przez Internet.
Strona skupia się także na promowaniu zdrowego stylu życia i edukowaniu w kwestii odpowiedzialnego biegania, czemu służy „strefa biegacza”. Znajdą się tu informacje dotyczące indywidualnych planów treningowych, wideoczaty ze specjalistami, wykłady lekarzy na temat zaleceń zdrowotnych dla biegaczy, treści blogowe o diecie, technikach motywacyjnych oraz sprzęcie. Dodatkową atrakcją będzie personalny trening video z Yaredem Shegumo – zwycięzcą ubiegłorocznego Maratonu Warszawskiego.
Zebrany na stronie materiał służy profesjonalnemu przygotowaniu do startu w imprezach biegowych, tak ostatnio popularnych w naszym kraju. Promuje także wydarzenia sponsorowane przez PZU: 9. PZU Półmaraton Warszawskim, 36. PZU Maraton Warszawski oraz inne imprezy biegowe w całym kraju – Lublinie, Łodzi Katowicach, Krakowie i Zakopanem.
K2 pracuje dla PZU od 2009 roku. W tym czasie zrealizowano szereg kampanii produktowych. Grupa K2 wspierała również ubiegłoroczny proces komunikacji rebrandingu ubezpieczyciela, odpowiadając za działania prowadzone w internecie.