Przecież te wskaźniki sprzedaży są niemiarodajne.
Spojrzałem na Afterfall Insanity, zaznaczyłem cały okres i pisze maksymalnie grało 693 os.
No to według tego co tu niektórzy piszą tyle się sprzedało.
A. Reconquest też nie wiadomo jak się sprzedaje poprzez EA,to że 3 gra czy 5 to liczby mogą być inne,oczywiście nie kosmiczne bo to Early Access.
Na steam poszło 300tys Insanity przynajmniej do czasu tego artykułu to gdzie to jest na wykresie, niema co patrzeć na to tylko czekać na wyniki sprzedaży a jakie będą tego nikt ie wie.
W całym roku 2013 Nicolas Games zanotowało 4,75 miliona złotych przychodu. Największa w tym zasługa Afterfall: Insanity, które zadebiutowało na Steam, dzięki czemu do kupujących trafiło 300 tysięcy egzemplarzy gry. W raporcie kwartalnym czytamy, że największy wpływ na dobrą sprzedaż miało uczestnictwo gry w akcjach sprzedaży wiązanej - bundlach.
www.gram.pl/news/2014/02/11/300-tysiecy-sprzedanych-egzemplarzy-afterfall-insanity.shtml