Giełdowy dystrybutor mrożonek rozwija sieć lodziarnio-kawiarni pod szyldem Ice Cafe. Podstawą projektu jest współpraca z koncernem Unilever, właścicielem marki lodów Carte d'Or. W tym roku liczba lokali ma wzrosnąć z 5 do 30 - informuje Puls Biznesu.
Władze spółki planują dynamiczny rozwój sieci lodziarni dzięki wspólnikom, którzy prowadzą kilka franczyzowych lodziarni Ice Cafe .
Jak informuje Puls Biznesu dzięki temu Ice Cafe ma dostęp do 22 lokali, które potrzebują rebrandingu i działań marketingowych, w których wspomoże spółkę Unilever.
Spółka ma na razie charakter start-upu. Jej władze szacują, że w 2011 r. obroty spółki wyniosą 3,5 mln zł. Ice Cafe zamierza w ciągu 5-7 lat powalczyć o pozycję lidera rynku.
Krzysztof Niebrzydowski z zarządu Jago zamierza powalczyć z Ice Cafe o udziały w rynku z takimi potentatami jak Grycan, Zielona Budka czy Nestle