http://www.horecanet.pl/Carte-d-Or-Cafe--minimum-5-otwarc-do-konca-2011-r-,wiadomosc,5,Pazdziernik,2011.aspx
źródło: Horecanet.pl, 05.10.2011 (zaktualizowany 05.10.2011 00:49)
Sieć kawiarni Carte d'Or Cafe zapowiada otwarcie co najmniej pięciu nowych placówek do końca tego roku. Pierwsza kawiarnia zostanie uruchomiona pod koniec października w Centrum Handlowym Forum w Koszalinie.
Sieć planuje otwarcie 10 punktów w przyszłym roku
Autor: Shutterstock
Kolejne kawiarnie pod szyldem Carte d'Or Cafe ruszą w listopadzie w Galerii Jantar w Słupsku oraz w Galerii Toruń Plaza. Do końca roku zostaną otwarte także lokale w Warszawie i Krakowie.
Sieć finalizuje także umowy na otwarcia kawiarni w 2012 roku. Obecnie w fazie końcowej jest 10 umów z franczyzobiorcami.
Na chwilę obecną sieć posiada 18 lokalizacji w centrach handlowych w różnych formatach oraz jeden lokal wolnostojący zlokalizowany w Gdańsku na ulicy Długiej.
- Szukamy chętnych franczyzobiorców - oferujemy ciekawy pakiet franczyzowy, z silnym wsparciem markietingowym ze strony Unilever – mówi Adam Szczuka, dyrektor ds. franczyzy Ice Cafe Concept.
Kawiarnie Carte d’Or Cafe oferują szeroki wybór deserów lodowych, profesjonalnie przyrządzane kawy, ciasta i torty, świeżo wyciskane soki, autorskie koktajle na bazie lodów i owoców, specjalne menu dla dzieci, przysmaki sezonowe oraz lody w 36 smakach.
Historia firmy Ice Cafe Concept sięga początku lat dziewięćdziesiątych, kiedy to powstała firma Ice Cafe. Kilka lat pracy nad finalnym kształtem konceptu i współpracy właściwie ze wszystkimi największymi producentami lodów zaowocowało stworzeniem marki Ice Cafe i otwarciem pierwszej firmowej kawiarni. Dynamiczny rozwój firmy zaowocował otwarciem kilkunastu lodziarni na terenie całego kraju, w których zatrudnionych zostało ponad 80 pracowników.
W 2010 roku powstała firma Ice Cafe Concept, mająca na celu przekształcenie wybranych istniejących już lodziarni według nowego konceptu Cafe Carte d'Or i dalszą ekspansję na rynku lodziarnio-kawiarni w Polsce. Firma Ice Cafe Concept jest partnerem Unilever Polska i odpowiada za rozwój konceptu Carte d'Or Cafe w Polsce.