Forum Ubezpieczenia i emerytury

iNTERNETOWE PUŁAPKI

Zgłoś do moderatora
Czy komentarze przeczytane w sieci na temat usług danej firmy i jej produktów wpłynęły negatywnie na ogólną ocenę danej instytucji? Jeśli zasugerowałeś się nieobiektywną reklamą, to bardzo prawdopodobne, że wpadłeś w sidła amplifiera!

Wystrzegaj się internetowych pułapek!
Zapewne wielokrotnie wpadałeś w sidła internetowych pułapek. Czy szukając opinii o konkretnej firmie i czytając komentarze na temat interesujących Cię produktów na różnych portalach poczułeś się zmanipulowany przez internetowe hieny? Niemal każdego dnia i na każdym kroku jesteśmy narażeni na działania anonimowych amplifierów, którzy intensywnie pracują nad kreowaniem niepozytywnego wizerunku wielu instytucji. Tego typu działania marketingowe są dość mocno rozpropagowane w świecie politycznym, zwłaszcza w dobie kampanii przedwyborczych, w świecie finansowym i w wielu licznych korporacjach, przy dużych kampaniach reklamowych związanych z wprowadzeniem na rynek atrakcyjnych produktów. Za internetowymi kulisami zawsze gdzieś rozpościerają się sidła, w które wpadają zmainipulowani Internauci.

Czy komentarze przeczytane w sieci na temat usług danej firmy i jej produktów wpłynęły negatywnie na ogólną ocenę danej instytucji?

Nawet nie zdajesz sobie sprawy z tego, że zostałeś ofiarą internetowej intrygi, która powstała za pośrednictwem amplifierów. Na Twoją decyzję o zakupie produktu, czy też ewentualnej współpracy z daną firmą wpływają opinie i liczne komentarze kreowane przez specjalnie zatrudnione do tego jednostki, których zadanie polega właśnie na tym, aby zniechęcić Cię do produktu wybranej firmy.

Internetowe naginanie faktów?

Tego typu zabiegi stosują specjalnie do tego powołane instytucje i jednostki, które wypowiadają się na licznych portalach społecznościowych poprzez wypisywanie licznych komentarzy pod artykułami sponsorowanymi na temat działalności poszczególnych firm. Najczęściej takie komentarze mają negatywne zabarwienie i wyraźnie fałszują właściwy obraz firmy. Liczne prowokacyjne wypowiedzi mają na celu ogólne zniechęcenie potencjalnego klienta do usług jakie świadczy dana firma.

Zapewne wielokrotnie spotkałeś się z tego rodzaju zabiegami, jednak nie do końca byłeś przekonany, że nieświadomie wpadłeś w światopoglądową pułapkę, a może stałeś się ofiarą takiej intrygi i nie masz odwagi, aby teraz się do tego przyznać? Zastanów się i przypomnij sobie czy kiedykolwiek zrezygnowałeś z zakupu danego produktu albo usług konkretnej instytucji po wcześniejszym zapoznaniu się z niekorzystnymi komentarzami? Kiedy ostatnio zawiodłeś się na opinii przypadkowych internautów?

W dobie dzisiejszych czasów tak niewdzięczne zabiegi są już dość mocno rozpowszechnione i niestety na długo przyklejają się do ogólnego wizerunku wielu firm. Krzywdzące działania amplifierów to równocześnie jedna z metod promocji innych firm, które na grzbiecie konkurencji próbują wzmocnić swój PR.

Zaskakujące jest to, że przewaga społeczeństwa wciąż dość ufnie podchodzi do internetowego medium licząc się ze zdaniem nieprofesjonalnej reklamy. Marketing szeptany umiejętnie steruje naszymi działaniami. Społeczeństwo niestety niezbyt rozważnie podchodzi do problemu, bo wciąż uważa Internet za wiarygodne źródło informacji.

Uważaj zanim zostaniesz ofiarą kolejnego amplifiera! Nie pozwól by on podejmował decyzje za Ciebie!