Witam, posiadam konto w holenderskim ING. Założyłem je gdy pracowałem w Holandii ale już od dłuższego czasu przebywam w Polsce. Szczerze mówiąc totalnie zapomniałem że mam to konto i wpadło mi zadłużenie na kwotę około 35 euro. Dowiedziałem się o tym z listu który przyszedł na mój polski adres. Chciałem się zalogować do aplikacji jak również na stronie internetowej ale bezskutecznie. Podczas próby odzyskiwania hasła wyskakuje mi że wpisuję błędne dane chociaż wiem że są prawidłowe.
Moje pytanie brzmi: W jaki sposób mogę się z nimi skontaktować ? czy infolinia obsługuje także Polaków ? Średnio potrafię angielski o holenderskim już nie wspominając, a może są jakieś e-maile, o których nie wspominają na swojej stronie ? Chciałbym po prostu wpłacić zadłużenie i zamknąć konto jak najszybciej ale bez zalogowania się do aplikacji nie jest to raczej możliwe