W trzecim kwartale 2022 r. Carbon Studio S.A. („Carbon Studio”) wygenerowała przychód ze sprzedaży w wysokości 1 039 774,92 zł. W analogicznym okresie ubiegłego roku Carbon Studio wygenerowało przychód na poziomie 790 816,06 zł, co oznacza zwiększenie przychodów o 31%. Na poziomie wyniku zysku ne o Carbon Studio w trzecim kwartale 2022 r. wygenerowała zysk w wysokości 251 562,82 zł. W analogicznym okresie ubiegłego roku Carbon Studio wygenerowała zysk w wysokości 49 081,79 zł, co oznacza znaczne zwiększenie zysku.
Zwiększenie przychodów Carbon Studio w trzecim kwartale spowodowany jest utrzymująca się sprzedażą gier z serii The Wizards oraz Warhammer Age of Sigmar - Tempes all w wersji na pla ormy Meta Quest oraz PC VR. W dalszym ciągu Carbon Studio obserwuje rozwój rynku urządzeń VR, a co za tym idzie również stabilną sprzedaż gier. Trzeci kwartał to również realizacja kolejnych kamieni milowych bieżących projektów nad którymi pracuje Spółka. W raportowanym okresie udało się zrealizować i rozliczyć kolejny kamień milowy w projekcie związanym z Metaverse oraz w projektach związanych z umową z partnerem zewnętrznym, o którym mowa była w komunikacie ESPI 8/2022 z 27.06.2022 r..
Trzeci kwartał w pozycji Amortyzacja obserwujemy zwiększenie wartości do 431 693,92 zł. W analogicznym okresie wyniosła on 231 893,29 zł. Wzrost amortyzacji wynika między innymi z uruchomienia amortyzacji projektu Warhammer Age of Sigmar - Tempes all w wersji na pla ormy Meta Quest. Pod koniec drugiego kwartału 2022 r. został z w pełni zamortyzowany projekt The Wizards - Quest Edi on w wersji na Meta Quest. Na przełomie kwartału trzeciego oraz czwartego został również w pełni zamortyzowany projekt GameInn POIR.01.02.00-00-0191/17: “Badania nad innowacyjną technologią sterowania i interakcji ze światem gry VR, za pomocą kontrolerów ruchu i sensorów znajdujących się w urządzeniach VR“