Załóżmy, że idziemy twoją logiką Livermoregpw, wystarczy podstawić dane, które przesłałeś. Tymczasem stemapsy z dzisiaj:
~17.1 k by Gamalytic
~24.5 k by VG Insights
~25.8 k by PlayTracker
~191.0 k by SteamSpy
- 500.000 prawdopodobnie trzeba sprzedać, a sprzedało się 25 tys., ale załóżmy, że predykcja SteamSpy jest trafna na 12 msc sprzedaży i będzie 200 tys.
- licząc tylko po 100 zł za sztukę wychodzi 20.000.000 zł, bo po tyle lata gra na G2A i innych kluczowniach, nie biorąc pod uwagę w ogóle spadku ceny w kolejnych tygodniach i miesiącach i brak zwrotów.
- ok. odliczmy najpierw steam -30% zostaje 6.000.000 zł
- odjąć koszta (link od nich wrzuciłeś w weekend: to 13 mln zł produkcja + 3 mln zł reklama = 16 mln zł
- czyli zostaje 10 mln zł na minusie, można wrzucić w koszty. trzeba pamiętać, że zespół kosztuje 300 tys. msc i 11Bit ma pierwszeństwo w podzielę zysków.
- więc gdzieś się pogubiłeś chłopcze z małym kopytem
Pozdrawiam