Spółka Makarony Polskie (GPW: MAK) przy wsparciu firmy doradczej KPMG stworzyła strategię ESG na podstawie przeprowadzonej analizy podwójnej istotności, benchmarku rynkowego i analizy luk ESG, a także analizy potrzeb oraz konsultacji z interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi Grupy.
– Patrzymy w przyszłość z pełną odpowiedzialnością na nasz wpływ na środowisko, społeczeństwo i otoczenie biznesowe. Nasza strategia ESG jest wyrazem dojrzałego, transparentnego podejścia do zarządzania i stanowi fundament długoterminowego rozwoju firmy. Wyznaczyliśmy ambitne cele i mierzalne wskaźniki, które pozwolą nam konsekwentnie budować wartość dla klientów, partnerów i inwestorów. Wdrażając tę strategię, chcemy nie tylko odpowiadać na oczekiwania rynku, ale także aktywnie kształtować pozytywne zmiany i wzmacniać naszą konkurencyjność w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu. Wyznaczamy najwyższe standardy w naszej branży – to inwestycja w przyszłość: stabilną, zrównoważoną i pełną nowych możliwości – wskazuje Zenon Daniłowski, Prezes Zarządu Makarony Polskie S.A.https://pandl.pl/grupa-makarony-polskie-przyjela-strategie-esg-na-lata-2026-2031/