Technologiczno-marketingowa Grupa K2 ogłosiła strategię rozwoju do roku 2023. Wynika z niej, że najszybszy wzrost możliwy jest w segmencie software (rozwoju oprogramowania), ale ambicją Zarządu jest również dwucyfrowy wzrost przychodów pozostałych segmentów działalności: marketing i cloud. Spółka zapowiada też wysoką dywidendę.
Strategia Grupy K2 opiera się na trzech perspektywach. Po pierwsze, zakłada wzrost organiczny należących do Grupy biznesów, przede wszystkim dzięki rozwojowi kompetencji i zespołów oraz inwestycjom w sprzedaż. Po drugie – zakłada ściślejszą współpracę w Grupie, synergie między poszczególnymi biznesami, kompleksową ofertę z zakresu transformacji cyfrowej i e-commerce oraz wzmacnianie kultury organizacyjnej, przyciągającej talenty i tworzącej z K2 doskonałe miejsce pracy dla specjalistów. Wreszcie, uzupełnieniem strategii będą działania M&A - zakup komplementarnych biznesów i rozwijanie nowych przedsięwzięć zgodnych z DNA Grupy K2.
-
Grupa K2 ma w tym roku najlepsze wyniki finansowe w swej historii, ale oczekujemy, że będzie jeszcze lepiej. Naszym celem finansowym jest docelowy wzrost roczny przychodów operacyjnych o 20% przy wzroście rentowności EBITDA do 15-20%. Proponujemy też 1 zł dywidendy za rok 2020, co oznacza stopę dywidendy na poziomie 4% i to pomimo faktu, że w rok nasza wycena na GPW wzrosła już o ponad 150%. Dziękujemy inwestorom za zaufanie - mówi Paweł Wujec, prezes Grupy K2.
link