Merytoryczną część piętnastej edycji konferencji inwestorów giełdowych Książęca Street otworzyło wystąpienie Piotra Bielawskiego, wiceprezesa spółki IMS. Opowiedział o genezie firmy, jej obecnych dwóch obszarach biznesowych (value – marketing sensoryczny i growth – projekt Closer Music), potencjale biznesowym i inwestycyjnym.
– Jeden z założycieli firmy, obecny prezes Michał Kornacki, był na zakupach, a w sklepie z głośników leciało radio. Usłyszał tam reklamę o wielkich promocjach w konkurencyjnym sklepie i tak wpadł na pomysł IMS-u. Źle dobrane audio, nawet nie reklama konkurencji, ale po prostu muzyka, może narobić szkód. Dbanie o dobry nastrój w miejscu sprzedaży, także poprzez sferę zapachową, o komunikację wideo, to są ważne rzeczy i one się opłacają. Wśród naszych klientów od lat są np. CCC i LPP – gdyby nie osiągali realnych korzyści z naszych usług, na pewno nie chcieliby płacić faktur –
wskazał wiceprezes Bielawski.https://pandl.pl/grupa-ims-na-konferencji-ksiazeca-street-spolecznosci-longterm-pl/