Forum Jak grać na giełdzie? +Dodaj wątek

grać jak warren buffet

Witam

Chce pierwszy raz zainwestować na giełdzie jestem zielony. Ale chce inwestować jak najlepsi. Chciałbym papugować warren buffeta on kupił 2016 akcje apple i gdy był ten rok też bym kupił zaraz po nim :) od dzisiaj chciałbym powielać jego ruchy i jego firmy inwestycyjnej. Ale chciałbym też papugować po innych wielkich inwestorach. Ale ich nie znam :P. Wymieni ktoś takie wielkie głowy jak warren buffet i firmy które inwestują a rok do roku uzykuje mega zysk. No i czy są strony lub tematy fora co właśnie papgujją takich ludzi. Gdzie mogę uzyskać informacje o portfelach inwestycyjnych tych mega ultra inwestorów by dowiedzieć się co właśnie kupuja. Zależy mi na długoterminowych inwestycjach . Kupuje akcje i zostawiam na kilka lat jak to robi warren buffet :) .

Druga sprawa Warren inwestuje w indeks sp500 czyli top 500 firm . Gdzie w Polsce u jakiego maklera mogę inwestować w takie firmy amerykańskie jak warren to robi. I czy by inwestować w takie rzeczy jak warren buffet z Polski muszę mieć dużo kasy by w takich domach maklerskich kupować akcje?. Gdzie czytałem że np pewien dom A daje taka możliwość ale trzeba wpłacić minimóm 8 tysięcy złotych. A ja bym chciał zacząć od 1-2 tysięcy. Kupić sobie po akcji appla i coca coli itp. a jak zobaczę że coś z tego wychodzi to dołożyć akcji.
  • grać jak warren buffet Autor: ~Klejna