Gas Station Simulator znów trafił do setek tysięcy nowych graczy na całym świecie i momentalnie wskoczył na drugie miejsce najpopularniejszych gier w Epic Store. Ogromna reklama marki, duże pieniądze w umowy i wejście GSS do globalnego mainstreamu medialnego. Tego nie da się kupić żadną kampania marketingową. (oczywiście mam na myśli spółki gamingowe poza CD Projekt czy gigantami jak Rockstar z budżetami za które można chociażby wybudować najwyższy budynek świata jak w przypadku budżetu nowego GTA) Ta popularność GSS przygotowała grunt pod nadchodzące premiery z uniwersum GSS/gatunku symulatorów czyli Shady Deals, Road Diner Simulator, Airport Contraband. Jeśli wkrótce zaczną się pierwsze ruchy marketingowe to nie będzie przypadek. GSS w Amazonie będzie dostępny do 7 stycznia. Ilość graczy która GSS która wynosiła 1.5 miliona i zachowawczo szacowałem że w wyniku naturalnego, stałego wzrostu sięgnie od 2mln do 2,5mln w momencie pierwszej z nowych gier teraz zwiększy się. Moim zdaniem nie wykorzystać tej popularności dla rozpoczecia marketingu nowych gier byłoby grzechem Jeżeli wcześniej cisza była tym podyktowana czyli spółka celowo wstrzymała komunikację i aktywność w sieci ze względu na umowę z Amazon i żeby zyskać moment, w którym jej gry będą promować się same na fali popularności GSS to udało się. Z finansowego punktu widzenia sytuacja jest klarowna. Skup akcji własnych zamiast emisji, wejście Phenomen Games w akcjonariat, brak zadłużenia, coraz większe portfolio. Zastanawia brak informacji o umowie z Amazon w oficjalnych komunikatach, prawdopodobnie na dniach dowiemy się warunków umowy w komunikacie ESPI czyba że Drago czeka na pełne rozliczenie, by pokazać realne liczby w raporcie finansowym. Jeżeli tak to ok, choć wtedy liczę na choćby kilka zdań które będą stanowić dla nas jasny sygnał i pewien "przedsmak" tego co później zostanie opublikowane. Pozdrawiam Akcjonariuszy.