Czas na dobre wiadomości ze spółki i budowanie mocnego wizerunku wśród inwestorów.
Jak wiadomo, wśród inwestorów najbardziej nie lubiana jest niepewność i brak informacji oraz konsekwencji w działaniu, informowaniu. Warto by było, aby Zarząd konsekwentnie budował transparentność przekazu, który na tym etapie jest na przyzwoitym poziomie. Natomiast biorąc pod uwagę potencjał spółki i zainteresowanie inwestorów takimi podmiotami, fajnie by było podnieść poprzeczkę komunikacji jeszcze wyżej.
Może jakiś cykliczny webinar informacyjny dla inwestorów szczególnie w kwestii robotyki. Spółka w mediach społecznościowych bardzo dużą wagę przykłada do działu medycyny estetycznej i można mieć wrażenie że to jest jedyny segment którym się zajmuje. Inwestorzy lubią kontakt, interakcję i doceniają to w długim terminie. Warto aby firma pomyślała i stanęła na wysokości zadania, szczególnie w aspekcie budowania przyjaznych relacji inwestorskich.
Inwestor długoterminowy