Na wyniki Spółki w sposób istotny wpływa realizacja kontraktu dla Poczty Polskiej S.A. Na dzień
30.09.2024 r. zainstalowanych zostało 577 sztuk APM, z czego odebranych było 370 sztuk. Spółka w
toku realizacji kontraktu napotyka szereg przeszkód związanych z brakiem zdolności po stronie Poczty
Polskiej S.A. do realizacji złożonych projektów biznesowych. Przejawia się on zarówno w obszarze
realizacji projektów informatycznych, jak i infrastrukturalnym. Średni czas od instalacji do odbioru
APM wynosił od lipca 2023 r. do listopada 2024 r. ponad 260 dni, co istotnie utrudnia jakiekolwiek
planowanie produkcji i dostaw ze względu na pozaumowne żądania oraz wydłużone procesy decyzyjne
Poczty Polskiej. Notujemy także kilkumiesięczne opóźnienia Poczty Polskiej S.A. w pracach nad
wdrożeniem kolejnych etapów Rozwiązania Informatycznego APM.