Do tego stare i wiekszość za kampanię społeczną:
Projekt pt. „Smutny Autobus” dla MSW wyróżniono 8 nominacjami w następujących kategoriach:
- KAMPANIA;
- FILM/ podkategoria REKLAMA SPOŁECZNA i NON PROFIT;
- DIGITAL/ podkategoria FILM ONLINE;
- DIGITAL/ podkategoria REKLAMA VIRALOWA;
- ACTIVE ADVERTISING/ podkategoria BUZZ;
- ACTIVE ADVERTISING/ podkategoria DIRECT;
- ACTIVE ADVERTISING/ podkategoria PUBLIC SERVICE & NON PROFIT;
- ILUSTRACJA/ podkategoria ANIMACJE;
Projekt pt. „Zrób coś dobrego zanim zostaniesz zombie” dla TV FOX wyróżniono 3 nominacjami w
kategoriach:
– KAMPANIA;
- MEDIA/ podkategoria KREATYWNE WYKORZYSTANIE MEDIÓW DRUKOWANYCH;
- DIGITAL/ podkategoria MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE;
Case study projektu można obejrzeć pod linkiem:
link.
Zeszłoroczną akcję wielkanocną K2 pt. „Świąteczne Kury” wyróżniono w kategoriach:
- DRUK/ podkategoria REKLAMA PRASOWA/REKLAMA KORPORACYJNA;
- DIGITAL/ podkategoria STRONY WWW/BRANŻA REKLAMOWA;
- MEDIA/ podkategoria KREATYWNE WYKORZYSTANIE MEDIÓW DRUKOWANYCH;
Case study projektu można obejrzeć pod linkiem:
link.
Więcej na temat konkursu i tegorocznych nominacji można znaleźć na stronie konkursu:
link.
Zobaczymy jak raport ale te zjady ostatnio to wyglądają jak reakcja obrażonych przedszkolaków. Co nie znaczy, że nie można na tym zarobić:)